Pravilnik o vračilih

Politika vračil in povračil

Prizadevamo si, da bi bili s svojim nakupom popolnoma zadovoljni. Če želite iz kakršnega koli razloga vrniti ali zamenjati izdelek, si preberite vsebino spodaj.

30-dnevna politika vračila denarja

Ponujamo 30-dnevno vračilo denarja za vse stranke, ki niso zadovoljne z izdelkom.

Če je od dostave vašega kupljenega izdelka minilo več kot 30 dni, vračila ali zamenjave žal niso več možna.

Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.

Stanje vrnjenih izdelkov

Izdelek mora biti vrnjen v prvotnem stanju in neuporabljen, da se kvalificira za polno povračilo.

Postopek vračila

  1. Pred vračilom izdelka nas kontaktirajte na [email protected], da se dogovorimo o podrobnostih in postopku.
  2. Stroške vračila krijete sami. Stroški pošiljanja niso povrnjeni, pošiljk s plačilom ob dostavi ne sprejemamo.

Denarna povračila

Pregled in obvestilo

Ko prejmemo vaš izdelek, ga bomo pregledali in vas obvestili po e-pošti, ali je vaše vračilo odobreno ali zavrnjeno.

Čas obdelave

Če je vračilo odobreno, bo povračilo obdelano v 7 delovnih dneh. Znesek bo nakazan na vašo kreditno kartico ali način plačila, uporabljen pri nakupu. Če ste plačali po povzetju, nam pošljite svoje bančne podatke vključno z številko naročila na email [email protected].

Zamude pri povračilih

  • Najprej preverite svoj bančni račun.
  • Nato kontaktirajte podjetje za vašo kreditno kartico, saj lahko traja nekaj časa, da bo vračilo uradno knjiženo.
  • Če še vedno niste prejeli vračila, nas kontaktirajte na [email protected].

Zamenjave

Zamenjamo le izdelke, ki so okvarjeni ali poškodovani. Če želite zamenjati izdelek, nam pišite na [email protected].

Pravica ponudnika do odstopa od pogodbe

(v skladu z 2. odstavkom 46. člena Obligacijskega zakonika)

V primeru očitne napake ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe, če obstaja bistvena napaka izdelka ali očitna napačna informacija, ki bi bila odločilna za sklepanje pogodbe.

Uveljavljanje odškodnine za poškodovane pošiljke

Takojšnje obvestilo

Če prejmete poškodovano pošiljko ali če manjkajo izdelki, nas nemudoma obvestite in pošljite fotografije na [email protected].

Shranitev embalaže

  • Po prejemu poškodovane pošiljke ne zavrzite nobenega dela embalaže.
  • Če opazite manjkajoče izdelke, pustite vsebino v embalaži.

Postopek uveljavljanja

  • Ko nas obvestite, bomo sprožili postopek pri dostavni službi.
  • Kurir bo morda zahteval podpis poročila o poškodbah.

Zamenjava poškodovanih ali manjkajočih izdelkov

Po prejemu potrebne dokumentacije vam bomo poslali nov izdelek.

Zavrnitev dostave

  • Če je pošiljka vidno poškodovana, lahko zavrnete dostavo.
  • Pošljite nam razlog za zavrnitev na [email protected].

We will then take the appropriate steps and ship you a new package.

Vračila izdelkov s količinskim popustom

Zahteve za polno vračilo

Če ste izdelke kupili s količinskim popustom in želite polno vračilo, morate vrniti vse izdelke. Če jih ne vrnete vseh, obdržite izdelke po polni ceni brez popusta.

Garancijski zahtevki

Pri garancijskem zahtevku imate pravico do zamenjave posameznih izdelkov ali celotnega naročila.

Če imate kakršna koli vprašanja, nas kontaktirajte na [email protected].